Dragi responsabili ai grupurilor ASTRU Cluj,

începutul unui nou an asociativ ne îndreaptă pașii spre un necesar curs de formare pentru voi, responsabilii grupurilor parohiale și specializate. Cursul se va desfășura în perioada 13-16 noiembrie 2020 și va avea loc ONLINE. Tema anului asociativ „Ai curajul viitorului! Deschide-ți inima, slujește și lasă-te slujit!” este și tema cursului de față.

Am ales să folosim platforma Zoom, unde ne vom vedea conform programului de mai jos. Link-ul de accesare a întâlnirii se va trimite via e-mail și WhatsApp. Cei care nu aveți deja instalată aplicația ZOOM, sunteți invitați s-o descarcați de aici: Zoom. Se poate folosi atât pe dispozitivele mobile, cât și pe cele de tip desktop.

Persoanele prezente trebuie să fie cele desemnate să reprezinte NOUA structură parohială, aleasă în cadrul Adunării Generale parohiale.

Vă rugăm ca până cel târziu în 11 noiembrie să confirmați participarea și numele celor 2 responsabili parohiali la cursul de formare, respectiv a educatorilor și a asistenților spirituali ai grupurilor, care vor lua parte la Adunarea Generală din a doua parte a zilei de sâmbătă, 14 noiembrie.

PROGRAM:

Vineri, 13 noiembrie 2020
18.00 – Bun venit!
18.15 – Jos măștile! (la figurat)
19.00 – Responsabili cu curaj, iubire și dorință de a sluji
20.00 – Rugăciunea de seară

Sâmbătă, 14 noiembrie 2020
11.00 – Leadership cu valori: despre alegeri, creștere și atitudini
13.00 – Pauză
15.00 – Adunarea Generală ASTRU Cluj

Duminică, 15 noiembrie 2020
Sf. Liturghie – fiecare participant în parohia de proveniență

Luni, 16 noiembrie 2020
19.00 – Give back feedback!

CUM PARTICIPĂM LA SESIUNILE CURSULUI DE FORMARE?

Vă rugăm să fiți punctuali și să intrați cu 10 minute înainte de ora anunțată pentru fiecare sesiune, astfel ca orice dificultăți tehnice întâmpinate să poată fi rezolvate înainte de ora de începere a sesiunilor.

Microfonul se va ține închis până când veți avea ceva de spus, pentru a evita ca sunete involuntare/deranjante să interfereze cu mesajul vorbitorului principal.

Camera video va fi pornită unde există posibilitatea. Vă veți poziționa într-un loc luminos, pentru a fi vizibili.

Numele va fi configurat clar când vă alăturați întâlnirii– accesul la sesiuni va fi permis doar persoanelor pe care le putem recunoaște nominal.

Odată ce v-a fost permis accesul în camera întâlnirii (room) faceți click pe butonul „join audio” pentru a-i putea auzi pe ceilalți și pentru a vă face auziți.

Întrucât este un eveniment serios, cerem seriozitate din partea fiecărui participant:

  • responsabilii vor participa la toate sesiunile cursului de formare.
  • participarea la sesiunile din program va fi activă și exclusivă, fără a vă angaja în alte activități în timpul destinat cursului de responsabili, respectiv adunării generale (timpul pentru lectură, mâncare, teme și plimbatul animalelor de companie poate fi alocat altei perioade din zi).
  • îmbrăcămintea aleasă pe durata tuturor sesiunilor va fi una decentă (decât pijama sau halat de baie, mai bine o cămașă sau tricoul ASTRU).

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

two × two =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.